Translate

fredag 9 september 2011

Personal shopping

Idag var det vackert väder och jag fick nya kläder :)
En present som jag fick av familjen när jag fyllde 50 år.
Jag blev guidad av en Personal Shopper som lyfte fram det bästa hos mig.
 Hon gav mig nya infallsvinklar. Helt nöjd med vad Åhléns marknadsför.

Tips till alla lakritsälskare. Sveavägen 107.
En present till Emma 25 år 12/9 införskaffades här.
Vi, jag och Carolin köpte något vi kunde stoppa i oss direkt.

Olle gillar inte lakrits. Han fick slurpa mjölk i busskuren utanför.
Slurpar gör han, ökar ca 500 g i veckan. Just nu 7 veckor väger han lika mycket
som storebror gjorde när han var 4 månader.

Emma uppskattade presenten.

Konsultation!
Trevlig väntan innan det blev dags att prova ut den
nya garderoben.

Första utkastet!

Jurun, en är vaken, en tar kort och den tredje sover.

Helnöjd lämnar jag Åhléns och jag tänker verkligen göra om det.

Inga kommentarer: